Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postmodernismus a marketing. Komunitní marketing
Josková, Markéta ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Poštulka, Filip (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na vymezení termínu postmoderní marketing, jako oblasti v marketingové literatuře, jehož cílem je inovativní adaptace marketingových strategií na specifické proměny společnosti a chování spotřebitelů. V tomto kontextu budou představeny pojmy jako tribalita, hyperrealita, fragmentace či zvýšená aktivita spotřebitelů při percepci marketingových sdělení a další, aby mohly být výše zmíněné změny důsledně demonstrovány. Protože je postmoderní marketing úzce spojen se symbolismem a spotřebou významů, bude v této diplomové práci věnován prostor představení aplikace konkrétních sémiotických přístupů a budování značky s důrazem na skutečnost, že značka samotná není tvořena pouhým součtem aspektů, jako například logo či produkty, ale její hodnota je budována významy, se kterými si spotřebitelé značku spojují. Navazující část je věnována komunitnímu marketingu a komunikaci prostřednictvím sociálních sítí, jako progresivnímu přístupu, který je schopen propojit problematiku předchozích kapitol (reakce na změny společnosti i požadavků spotřebitelů a prostor pro budování symbolické hodnoty značky). Celkové shrnutí těchto jednotlivých částí je uvedeno v závěru práce, v případové studii analýzy značky ILP, aby bylo zhodnoceno, zda lze vybudovat úspěšnou marketingovou kampaň v...
Vliv ICT na marketing
Pyžjanov, Kirill ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Vliv ICT na marketing". Toto téma jsem si vybral, vzhledem k jeho současné aktuálnosti. Cílem této práce je poskytnout základní ucelený přehled o tomto poměrně novém pohledu na marketing, zároveň uvést a rozebrat některé praktické příklady postmoderního marketingu. Práce je členěna na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část sestává z prvních tří kapitol, praktická z dalších dvou kapitol. První kapitola se zabývá základními pojmy oblasti marketingu, dále se zaměřuje na moderní marketing. Druhá kapitola se věnuje postmodernímu marketingu, je zde představen obecně postmodernismus a jeho vliv na marketing. Druhá kapitola se rovněž věnuje vlivu ICT na marketing a pohledům (názorům) různých autorů na tuto problematiku. Třetí kapitola se pak zaměřuje na vliv ICT na marketing. Čtvrtá kapitola pak realizuje vlastní výzkum, což znamená, že prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vliv marketingových nástrojů na populaci v návaznosti na jejich věk. Výzkum je realizován mezi dvěma skupina respondentů, kdy první skupinu tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, druhou skupinu tvoří naopak lidé nad 50 let. Nedílnou součástí této kapitoly je i metodika práce. Následně je realizována komparace přístupu obou skupin k vybraným marketingovým nástrojům. Pátá kapitola je pak tvořena diskusí, ve které jsou porovnávána zjištění, ke kterým jsem v bakalářské práci dospěl s jinými výzkumy a literaturou a rovněž jsou zde formulována určitá doporučení pro praxi. Metodami, které jsou použity ke zpracování bakalářské práce, jsou zejména metoda kvantitativního výzkumu, která je realizována ve formě dotazníkového šetření, dále metoda analýzy, komparace a dedukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.